Smartphones er utroligt smarte at tage billeder med, da kameraet i telefonerne ofte er af utrolig høj kvalitet. Det kan dog være svært, at opnå en rigtig god kvalitet, og oftest svinger kvaliteten i billederne meget. En af ulemperne ved at tage billeder med en smartphone er blandt andet, at den tilhørende blitz ofte er af virkelig dårlig kvalitet sammenlignet med kameraet. Vil du dog gerne bruge dit smartphone kamera til at tage gode billeder med, kan du købe en ekstra blitz til din telefon. iBlazr er perfekt til dig, som gerne vil tage billeder af høj kvalitet, men som alligevel er for nærig og useriøs til at investere i et ordentligt kamera.

Om iBlazr

Umiddelbart kan navnet iBlazr lyder som navnet på en jakke, måske en jakke til din iPhone. Men faktisk er iBlazr en blitz, som består af 4 LED lys, som kan kobles til din smartphone eller tablet. Kameraet tilsluttes til din lydindgang på telefonen eller din tablet, og er så smart, at den har sit helt egent batteri. Du slipper altså for at suge din telefon tør for strøm på ingen tid, og du kan nemt oplade blitzen med det medfølgende USB-stik. Du får altså mulighed for at tage gode billeder med masser af lys, på trods af at din telefon måske har lavt batteri. Sammen mere blitzen får du også software, som synkroniserer med din iBlazr og din yndlings kamera app. Blitzen fungerer både til Android og iPhone. Der er flere forskellige måder at benytte iBlazr på. Du kan både bruge det som en almindelig blitz på din smartphone eller tablet, når du tager billeder, eller du kan bruge den til at skabe lys, når du optager video.

iBlazr’s design

IBlazr fås i en hvid og en sort model, som er lavet ud af plastik, så den matcher din telefon perfekt. Hvis du skal være lidt vild, og gerne vil beskytte kameraet, kan du få det i en aluminiums konstruktion, som kan holde til langt mere en plastik modellen. Blitzen er billig, men koster dog lidt mere for versionen i aluminium. Et godt og billigt alternativ til din som ønsker at bruge din smartphone eller tablet til at tage gode billeder med lækkert lys.

Billede: OneMe Store