At gemme i skyen er en nem og sikker måde at lave backup, uanset hvad du gemmer på computeren. Ønsker du at være smart og undgå at miste uundværlige data fra din computer ved en fejl, så er Cloud helt klart en perfekt løsning for dig. Læs med og bliv klogere på Cloud backup som en fantastisk løsning.

Hvad er fordelene ved Cloud-løsninger?

Kender vi ikke alle til suget i maven, når vi ved en fejl er kommet til at slette en fil eller et foto, som vi ville gemme? Eller fornemmelsen af ikke at kunne finde et USB-stick med en vigtig fremlæggelse? Uden en backup er der ofte ingen vej tilbage, og her kommer Cloud-løsninger ind i billedet.

Cloud er et relativt nyt begreb, der består af en såkaldt Cloud-“udbyder”, som tilbyder online lagerplads, hvor du kan gemme data fra din computer. Dette har flere fordele. Bl.a. optager store mængder data ikke pladsen på din computer, hvilket tidligere kan være skyld i, at din computer har tabt hastighed.

Herudover har mange glade Cloud-brugere opdaget, at de kan få nem adgang til deres data uden at have computeren med sig, da det er enkelt at logge på fra enten en smartphone eller fra en computer et helt andet sted i verden. Disse fordele har ført til, at online backup er blevet umådeligt populært overalt i verden.

Både en billig løsning som privatperson og virksomhed

Cloud-backup er blevet til tidens vigtigste IT-infrastruktur. Uanset om du har en virksomhed, eller du blot ønsker at gemme dine private filer, er Cloud-løsningen derfor ikke til at komme udenom.

Vælg online backup som en løsning, fordi det er nemt. Og vælg online backup, fordi det er budgetvenligt.

Der findes nemlig en bred vifte af muligheder, når det kommer til at gemme dine filer i skyen. Du bør derfor nemt kunne finde en løsning, der passer til din påkrævede mængde af plads, men som samtidig ikke overskrider dit budget. Så nemt kan det gøres.

For studerende er der herudover ofte billigere abonnementer at få, ligesom virksomheder med flere medarbejdere ofte kan få en meget fair aftale, hvilket sparer tidligere kedelige omkostninger væk.